Oradea: administrația locală a realizat o platformă online pentru a reduce birocrația

Paul

Primăria Oradea a anunțat realizarea unei platforme online, denumită Digital Oradea, prin care se va reduce birocrația și se va simplifica procedurile administrative. Proiectul „Soluții informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative și reducerea birocrației la nivelul Municipiului Oradea” a fost lansat în toamna anului trecut, iar acesta este finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020.

„Ce servicii oferă platforma Digital Oradea:

În acest moment, următoarele fluxuri sunt disponibile, urmând să fie adăugate pe parcurs și altele: Adeverință de intravilan/extravilan; Înregistrare de cont lunar pentru taxa de promovare turistică; Radiere vehicule lente/mopede; Comunicare privind începerea execuției lucrărilor; Eliberare Certificat de nomenclatură stradală și adresă; Sesizare/ reclamație/ petiție; Eliberare duplicate/copii documente din arhivă; Înregistrarea în evidența fiscală a mijloacelor de transport PJ; Înscriere în audiență; Înregistrarea în evidența fiscală a clădirilor PJ; Înregistrarea în evidența fiscală a terenurilor PJ; Adeverința rol fiscal PJ (bunuri impozabile); Adeverința rol fiscal PF (bunuri impozabile); Înregistrarea în evidența fiscală a clădirilor PF; Înregistrarea în evidența fiscală a terenurilor PF; Avizare comercializare (temporară) obiecte specifice sărbătorilor de iarnă/primăvară (Licitație)”, transmite serviciul de comunicare al administrației locale din Oradea.

Sursa: Primăria Oradea

Distribuie articolul