Secretarul de Stat Irinel Ionel Scrioșteanu: Avem ofertanți pentru proiectul de lărgire de la Chitila – Mogoșoaia (Ilfov)
- Încheierea termenului de depunere a ofertelor pentru proiectul de lărgire a Drumului Național 1A între Centura București și intersecția cu Șoseaua Chitila – Parc Mogoșoaia a adus un număr de 6 oferte.
- Ofertanții care au depus oferte sunt: Asocierea BOG’ART SRL (lider) – ALPENSIDE SRL, Asocierea IBB-HIB ROMANIA SRL (lider) – IBB HAUS-UND INDUSTRIEBAU GMBH, Asocierea MARISTAR COM SRL (lider) – HYDROSTROY AD, TRACON SRL, VIAROM CONSTRCT SRL și Asocierea X-WAY INFRASTRUCTURE SRL (lider) – EN ELECTRIC PROIECT OFFICE SRL.
Finanțare asigurată prin programele POIM și POT, dar și de la bugetul de stat
Irinel Ionel Scrioșteanu, Secretar de Stat la ministerul Transporturilor: „Avem ofertanți pentru proiectul de lărgire de la Chitila – Mogoșoaia (Ilfov). În urma expirării termenului de depunere a ofertelor, pentru execuția lucrărilor proiectului de lărgire la 4 benzi a DN1 între Centura București și intersecția cu Șoseaua Chitila – Parc Mogoșoaia, au fost depuse 6 oferte”.
Cele 6 oferte depuse sunt următoarele:
- Asocierea BOG’ART SRL (lider) – ALPENSIDE SRL (Romania)
- Asocierea IBB-HIB ROMANIA SRL (lider) – IBB HAUS-UND INDUSTRIEBAU GMBH (Romania – Germania)
- Asocierea MARISTAR COM SRL (lider) – HYDROSTROY AD (Romania – Bulgaria)
- TRACON SRL (Romania)
- VIAROM CONSTRCT SRL (Romania)
- Asocierea X-WAY INFRASTRUCTURE SRL (lider) – EN ELECTRIC PROIECT OFFICE SRL (Romania)
Proiectul prevede execuția următoarelor:
- lărgirea la 4 benzi de circulație x 3,5 m
- lungime traseu 1,28 km
- trotuare, cu o lățime de 2,5 m
- zonă mediană de 1 m
- zonă verde
- pasaj pietonal subteran
- amplasat vis-a-vis de intrarea în Parcul Mogoșoaia
- dotat cu scări fixe, rulante și un lift la fiecare acces
- pasaj pietonal suprateran
- amplasat în nordul podului CF 700
- dotat cu 2 lifturi și 2 scări fixe
- va fi amplasată și o stație de transport în comun în vecinătatea pasajului
- va facilita tranzitul și traversarea în siguranță a DN1A
„Finanțarea se realizează din fonduri externe nerambursabile, prin Programul Operațional Infrastructură Mare POIM 2014-2020, Programul Operațional Transport POT 2021-2027 și de la bugetul de stat. Acest proiect se realizează la solicitarea și cu sprijinul Consiliului Județean Ilfov, prin domnul președinte Hubert Thuma și al primăriei locale Mogoșoaia”, a transmis Secretarul de Stat.
sursă: Irinel Ionel Scrioșteanu, Facebook