Secretarul de Stat Irinel Ionel Scrioșteanu: Avem ofertanți pentru proiectul de lărgire de la Chitila – Mogoșoaia (Ilfov)

Eduard Turcu
În urma încheierii termenului de depunere a ofertelor pentru executarea lucrărilor proiectului de lărgire a Drumului Național 1A la 4 benzi, între Centura București și intersecția cu Șoseaua Chitila – Parc Mogoșoaia, au fost depuse nu mai puțin de 6 oferte.
  • Încheierea termenului de depunere a ofertelor pentru proiectul de lărgire a Drumului Național 1A între Centura București și intersecția cu Șoseaua Chitila – Parc Mogoșoaia a adus un număr de 6 oferte.
  • Ofertanții care au depus oferte sunt: Asocierea BOG’ART SRL (lider) – ALPENSIDE SRL, Asocierea IBB-HIB ROMANIA SRL (lider) – IBB HAUS-UND INDUSTRIEBAU GMBH, Asocierea MARISTAR COM SRL (lider) – HYDROSTROY AD, TRACON SRL, VIAROM CONSTRCT SRL și Asocierea X-WAY INFRASTRUCTURE SRL (lider) – EN ELECTRIC PROIECT OFFICE SRL.

Finanțare asigurată prin programele POIM și POT, dar și de la bugetul de stat

Irinel Ionel Scrioșteanu, Secretar de Stat la ministerul Transporturilor: „Avem ofertanți pentru proiectul de lărgire de la Chitila – Mogoșoaia (Ilfov). În urma expirării termenului de depunere a ofertelor, pentru execuția lucrărilor proiectului de lărgire la 4 benzi a DN1 între Centura București și intersecția cu Șoseaua Chitila – Parc Mogoșoaia, au fost depuse 6 oferte”.

Cele 6 oferte depuse sunt următoarele:

  1. Asocierea BOG’ART SRL (lider) – ALPENSIDE SRL (Romania)
  2. Asocierea IBB-HIB ROMANIA SRL (lider) – IBB HAUS-UND INDUSTRIEBAU GMBH (Romania – Germania)
  3. Asocierea MARISTAR COM SRL (lider) – HYDROSTROY AD (Romania – Bulgaria)
  4. TRACON SRL (Romania)
  5. VIAROM CONSTRCT SRL (Romania)
  6. Asocierea X-WAY INFRASTRUCTURE SRL (lider) – EN ELECTRIC PROIECT OFFICE SRL (Romania)

Proiectul prevede execuția următoarelor:

  •  lărgirea la 4 benzi de circulație x 3,5 m
  •  lungime traseu 1,28 km
  •  trotuare, cu o lățime de 2,5 m
  •  zonă mediană de 1 m
  •  zonă verde
  •  pasaj pietonal subteran
  •  amplasat vis-a-vis de intrarea în Parcul Mogoșoaia
  •  dotat cu scări fixe, rulante și un lift la fiecare acces
  •  pasaj pietonal suprateran
  •  amplasat în nordul podului CF 700
  •  dotat cu 2 lifturi și 2 scări fixe
  •  va fi amplasată și o stație de transport în comun în vecinătatea pasajului
  •  va facilita tranzitul și traversarea în siguranță a DN1A

„Finanțarea se realizează din fonduri externe nerambursabile, prin Programul Operațional Infrastructură Mare POIM 2014-2020, Programul Operațional Transport POT 2021-2027 și de la bugetul de stat. Acest proiect se realizează la solicitarea și cu sprijinul Consiliului Județean Ilfov, prin domnul președinte Hubert Thuma și al primăriei locale Mogoșoaia”, a transmis Secretarul de Stat.

sursă: Irinel Ionel Scrioșteanu, Facebook

Distribuie articolul