Secretarul de Stat Irinel Ionel Scrioșteanu: depășim 50% din A0 finalizat. Dăm în trafic tronsonul de autostradă aferent Lotului 1 al Autostrăzii Bucureștiului A0 Sud cu lungime de 10 km între DN4 Șoseaua Olteniței și Autostrada București – Constanța A2

Ciprian S.
Secretarul de Stat Irinel Ionel Scrioșteanu tronsonul de autostradă aferent Lotului 1 al Autostrăzii Bucureștiului A0 Sud între DN4 Șoseaua Olteniței și Autostrada București Constanța A2

Irinel Ionel Scrioșteanu, Secretar de Stat la ministerul Transporturilor, a anunțat deschiderea tronsonului de autostradă aferent Lotului 1 al Autostrăzii Bucureștiului A0 Sud cu lungime de 10 km între DN4 Șoseaua Olteniței și Autostrada București – Constanța A2.

”Mai țineți minte 𝗮𝗿𝘁𝗶𝗳𝗶𝗰𝗶𝗶𝗹𝗲 𝘁𝗿𝗶𝗰𝗼𝗹𝗼𝗿𝗲 de la începutul lucrărilor pe A0? În toamna anului 2020, antreprenorul turc ne-a surprins pe toți cu un foc de artificii tricolore la momentul în care am dat startul începerii lucrărilor împreună cu ministrul transporturilor de la acel moment, Lucian Bode (vedeți în comentarii). Puțini credeau atunci că Bucureștiul va avea centură la nivel de autostradă, dar iată că astăzi depășim 𝟱𝟬% 𝗱𝗶𝗻 𝗔𝟬 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗹𝗶𝘇𝗮𝘁.

În acest moment, dăm în trafic ultimii km de autostradă din cei 33 km pe care acest constructor i-a început atunci, fiind vorba de tronsonul de autostradă aferent 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟭 al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 #𝗔𝟬 𝗦𝘂𝗱, care are o lungime de 10 km cuprinși între DN4 Șoseaua Olteniței și Autostrada București – Constanța A2 și cuprinde și unul dintre cele mai importante noduri rutiere, A0 x A2.

De astăzi, avem 33 km de autostradă dați în trafic pe semi-inelul sudic al Autostrăzii Bucureștiului #A0, inclusiv cel de-al doilea nod rutier situat între două autostrăzi în regiunea București-Ilfov, respectiv nodul rutier A0 x A2. Pe lângă aceștia, mai avem încă cca 20 km pe semi-inelul nordic (jumătate dați în trafic, jumătate finalizați).

Acest tronson de autostradă ne va permite să circulăm la nivel de autostradă în partea de sud a Capitalei și județului Ilfov, între 𝗗𝗡𝟲 – 𝗗𝗡𝟱 – 𝗗𝗡𝟰 și 𝗔𝟮 𝗖𝗼𝗻𝘀𝘁𝗮𝗻𝘁𝗮, fără să mai tranzităm actuala Centură a Capitalei, ocolind astfel U.A.T.-urile Bragadiru, Cornetu, Măgurele, Jilava, 1 Decembrie, Vidra, Berceni, Popești-Leordeni, Glina și Cernica.

Mulțumesc tuturor celor care au format o echipă și au contribuit la realizarea acestui proiect, antreprenorului și subcontractorilor, inginerilor, echipelor de muncitori, dulgheri, fierari, operatori de utilaje, colegilor de la Ministerul Transporturilor și Infrastructurii și CNAIR, DRDP București, dar și domnului Cristian Pistol – director general CNAIR, domnului Felician Cerneștean – director implementare CNAIR, membrii comisiei de recepție, reprezentanților autorităților locale, membrilor Unității de Implementare a Proiectului, și pentru că și acest proiect este finanțat din 𝗳𝗼𝗻𝗱𝘂𝗿𝗶 𝗲𝘂𝗿𝗼𝗽𝗲𝗻𝗲, îi mulțumesc direcției de specialitate din cadrul MTI, al cărei director este Felix Ardelean.

De asemenea, mulțumesc pentru buna colaborare și domnilor Hubert Thuma – președintele Consiliului Județean Ilfov, Ștefan Rădulescu – vicepreședintele Consiliului Județean Ilfov, dar și reprezentanților autorităților locale: Elefterie Ilie Petre – primarul comunei Jilava, Gheorghe Petre – primarul comunei 1 Decembrie, Marian Tudor – primarul comunei Vidra, George Ene – primarul ales al comunei Berceni, Petre Iacob – primarul orașului Popești-Leordeni, George Adrian Stefanescu – viceprimarul orașului Popești-Leordeni, Tudor Ionut Razvan – primarul comunei Glina, Gelu Apostol – primarul comunei Cernica.”,a declarat liberalul Irinel Ionel Scrioșteanu.

Sursă: Facebook Irinel Ionel Scrioșteanu

Distribuie articolul