Parteneriat de succes pentru modernizarea DN4, conform anunțului făcut de Irinel Ionel Scrioșteanu, Secretar de Stat la ministerul Transporturilor.
Liberalul a anunțat că a fost semnat contractul pentru modernizarea DN4 (Șoseaua Olteniței) la 4 benzi, sectorul de drum cuprins între Danubiana și intrarea în București, contractantul fiind Asocierea S.C. ACVATOT S.R.L – S.C WAYDESINGSOLUTION S.R.L.
În cadrul contractului, constructorul trebuie să realizeze:
- 4,15 km lungime
- lărgirea la 2 benzi pe sens
- intersecție semaforizată DN4 x Strada Drumul Fermei
- intersecție semaforizată DN4 x Strada Maica Tereza
- sens giratoriu dublu în zona Pieței Sfânta Maria nr. 1
- amenajarea trotuarelor și a spațiilor verzi
- modernizarea sistemului de iluminat public
- canalizare pluvială
- rețele de utilități subterane
Secretarul de Stat a precizat că durata lucrărilor este de 15 luni, din care 3 luni pentru perioada de proiectare și 12 luni pentru perioada de execuție, iar valoarea contractului este de 63.550.907,86 milioane lei + TVA, sursa de finanțare fiind asigurată prin intermediul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii și a CNAIR din fonduri europene nerambursabile, prin cadrul Programului Transport PT 2021-2027.
„Acest proiect se încadrează în politica liberală de creștere a capacității administrative a Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere CNAIR prin descentralizarea proiectelor mici și mijlocii către primării și consilii județene, pe care o aplicăm încă din 2020, prevăzute în Planul Investițional. Este un proiect dezvoltat în colaborare cu Consiliul Județean Ilfov, prin domnul președinte Hubert Thuma și cu Primăria orașului Popești-Leordeni, prin domnul primar Petre Iacob și domnul viceprimar George Adrian Ștefănescu, pentru care a fost semnat un Acord de Parteneriat între CNAIR și Primăria orașului Popești-Leordeni, primăria urmând să se ocupe de implementarea și gestionarea efectivă a lucrărilor”, a spus Irinel Ionel Scrioșteanu.
Proiectul se regăsește în Programul Investițional 2021-2030 pentru dezvoltarea infrastructurii de transport din România, elaborat și aprobat de guvernul liberal în perioada 2020-2021.
sursă: Irinel Ionel Scrioșteanu, Facebook