Contribuția echipelor MAT la dezvoltarea turismului balnear și ecologic din România

Media PNL

Echipa Direcției Marketing și Dezvoltare din cadrul MAT gestionează inclusiv schema de minimis pentru incoming, precum și pe cea privind participările la târgurile de profil atât din țară, cât și la cele internaționale. Planurile și acțiunile de promovare, cum ar fi OOH-urile din Sevilla, dar și sistemele voluntare de recunoaștere a rutelor cultural-turistice și a destinațiilor ecoturistice sunt doar câteva exemple de alte activități de care ei se ocupă!

“Dacă ne uităm la bilanțul anului trecut, mai remarcăm că au efectuat plăți în valoare de peste 54.500.000 lei în cadrul programului de investiții în turism. Tot ei și-au adus contribuția la atestarea a 32 de stațiuni turistice, la acordarea certificării „Blue Flag” pentru 6 plaje din România, precum și la desemnarea satului Rășinari drept „Best Tourism Village”. În paralel, se lucrează și la cele trei strategii, respectiv pentru dezvoltarea turismului, a celui balnear, precum și a ecoturismului, aflate în diferite stadii de evaluare sau implementare. Pentru toate aceste lucruri îi felicităm!

Aprecierea noastră merge și către colegii de la reprezentanțele teritoriale! Ei mențin un dialog permanent cu autoritățe publice locale, în egală măsură oferind și consiliere agenților economici cu activitate de turism, privind legalitatea funcționării și modul de respectare a criteriilor prevăzute în actele normative.”, potrivit unui comunicat de presa din Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului.

Datele lor de contact pot fi găsite aici: https://bit.ly/3IOSovw.

Distribuie articolul